Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Μαμά ήμουν μόνος μου και έκλαιγα”! Σοκάρουν μητέρα και παππούς του 3χρονου που “ξεχάστηκε” στο σχολικό λεωφορείο www.newsit.gr

www.newsit.gr
"Τσίριζα και ζητούσα να βρουν το παιδί μου", δηλώνει η μητέρα του 3χρονου αγοριού στο newsit.gr “Δεν επικοινώνησαν μαζί μας από το σχολείο, ούτε από απλό ενδιαφέρον” καταγγέλλει ο παππούς του παιδιού.
Σοκαρισμένο το τρίχρονο αγοράκι που παρέμεινε πάνω από τρεις ώρες μέσα στο λεωφορείο.
Τι συνέβη και ξεχάστηκε το παιδί μέσα στο λεωφορείο.

Απίστευτο περιστατικό εκτυλίχθηκε σε ιδιωτικό σχολείο της Παλλήνης όταν ένα αγοράκι ξεχάστηκε για περισσότερο από τρεις ώρες μέσα σε ένα σχολικό λεωφορείο, προκαλώντας πανικό στην μητέρα και στο οικογενειακό περιβάλλον του 3χρονου αγοριού.

Το περιστατικό σημειώθηκε στον εσωτερικό χώρο του σχολείου. Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr, το σχολικό έφτασε εκεί και τα παιδιά παρέλαβε δεύτερο λεωφορείο το οποίο τα μετέφερε από την είσοδο του σχολείου στο κτίριο όπου βρίσκεται ο παιδικός σταθμός. Εκεί ξεχάστηκε το τρίχρονο αγόρι.
Η απουσία έγινε αντιληπτή περίπου τρεις ώρες μετά. Ήταν τότε που οι υπεύθυνοι κάλεσαν τη μητέρα να τη ρωτήσουν αν ο γιος της είναι άρρωστος.
Αφού τους πληροφόρησε σοκαρισμένη ότι το παιδί μπήκε κανονικά στο σχολικό του, κατάφεραν να το εντοπίσουν μέσα στο λεωφορείο.

“Από τις 7:30 το πρωί που μπήκε το παιδί στο σχολικό, μέχρι τις 11:00, ο μικρός ήταν κλειδωμένος“
Μιλώντας στο newsit.gr ο παππούς το τρίχρονου ανέφερε: «στις 7:30 ήρθε το σχολικό και πήρε τα παιδιά.
Εμείς γνωρίζαμε ότι τα παιδιά είναι στο σχολείο και θα τα παραλαμβάναμε το απόγευμα.
Περίπου στις 11:00 μας παίρνουν τηλέφωνο να μας ρωτήσουν γιατί δεν πήγε το ένα από τα δύο παιδιά. Μείναμε κάγκελο.
Τρελαθήκαμε. Μας είπαν ότι θα κάνουν επανακαταμέτρηση των παιδιών μήπως έγινε κάποιο λάθος.
Παίρναμε πίσω να μάθουμε τι έχει συμβεί, αλλά επί περίπου 20 λεπτά δεν απαντούσε κανείς.
Στο διάστημα αυτό ξεκινάμε να πάμε στο σχολείο και ειδοποιήσαμε την Αστυνομία ότι αγνοείται ένα παιδί τριών ετών.
Λίγο πριν φτάσουμε στο σχολείο μας παίρνουν τηλέφωνο και μας λένε να μην ανησυχούμε γιατί το παιδί βρέθηκε.
Μας πληροφόρησαν ότι το είχαν ξεχάσει στο λεωφορείο.
Από τις 7:30 το πρωί που μπήκε το παιδί στο σχολικό, μέχρι τις 11:00, ο μικρός ήταν κλειδωμένος. Έχουμε δει παιδιά να πεθαίνουν έτσι».

«Δεν επικοινώνησαν μαζί μας από το σχολείο»
Σύμφωνα με τον παππού του αγοριού, το παιδί ήταν σε καλή κατάσταση αλλά επί περίπου τρεις ώρες δεν μιλούσε. «Το πήγαμε για προληπτικούς λόγους στο νοσοκομείο και βγήκαμε πριν από λίγο.
Ήρθε τέλος πάντων η Αστυνομία στο σχολείο, συνέλαβαν τους υπεύθυνους, τη διευθύντρια του παιδικού σταθμού, τον οδηγό και τη συνοδό.
Σήμερα ορίστηκε δικάσιμος για την Παρασκευή το πρωί.
Απ’ ό,τι βλέπω όμως θα δικαστεί μόνο ο οδηγός και η συνοδός.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θα δικαστούν οι υπεύθυνοι του σχολείου.
Εμείς μ’ εκείνους έχουμε υπογράψει συμβόλαιο, όχι με τον οδηγό. Εκείνοι κοιμήθηκαν ήσυχα χθες το βράδυ.
Εμείς δεν έχουμε κοιμηθεί ακόμη.
Δεν έχουμε εν τω μεταξύ κανένα νέο από το σχολείο.
Δεν προσπάθησαν καν να επικοινωνήσουν μαζί μας, έστω από απλό ενδιαφέρον.
Αν είχαμε καθυστερήσει τα δίδακτρα, θα μας είχαν κάνει δέκα τηλέφωνα.
Δεν υπάρχει ασφάλεια για κανέναν» ανέφερε ο ίδιος στο newsit.gr.

«Τσίριζα και ζητούσα να βρουν το παιδί μου»
Στο newsit.gr μίλησε και η μητέρα του τρίχρονου. «Με πήραν από το σχολείο να με ρωτήσουν αν το παιδί είναι άρρωστο και γι’ αυτό δεν βρίσκεται στην τάξη του. Άρχισα να τσιρίζω και να τους λέω βρείτε το παιδί μου, που έχετε πάει το παιδί μου». Όπως είπε η μητέρα στο newsit.gr της έκλεισαν το τηλέφωνο προκειμένου να ψάξουν.
Επί 15 λεπτά και βρισκόμενη σε κατάσταση σοκ, προσπαθούσα να εντοπίσει στο τηλέφωνο είτε κάποιον υπεύθυνο είτε την συνοδό του παιδιού. «Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν να ηρεμήσω. Με ενημέρωσαν ότι το παιδί είναι στο σχολικό και τον είχαν ξεχάσει εκεί».
Όπως αποκάλυψε η μητέρα του αγοριού, στο νοσοκομείο διαπιστώθηκε ότι πιθανόν από το σοκ που υπέστη είχε ανεβασμένο ζάχαρο, ενώ την Παρασκευή πρόκειται να δει και παιδοψυχολόγο. «Μου είπε ο μικρός, μαμά ήμουν μόνος μου και έκλαιγα» πρόσθεσε η μητέρα.

Το newsit.gr έχει επικοινωνήσει από την πρώτη στιγμή με τη διεύθυνση του ιδιωτικού σχολείου στο οποίο πήγαινε το αγόρι, ζητώντας ένα επίσημο σχόλιο για το σοβαρό περιστατικό. Μέχρι τη συγγραφή του παρόντος δεν είχαμε λάβει οποιαδήποτε απάντηση.

Ρεπορτάζ: Μάριος Αραβαντινός

See more www.newsit.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

O εξαίρετος ήχος της Επιδαύρου οφείλεται στην μοναδικότητα της Ελληνικής γλώσσας Αρχαία Ελλάδα https://www.tilestwra.com

https://www.tilestwra.com Η εξαίρετη ακουστική για την οποία το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου είναι διάσημο, οφείλεται στα πέτρινα εδώλια του (στα καθίσματα των θεατών), καθώς το σχήμα και η διάταξή τους είναι ιδανικά για το φιλτράρισμα των θορύβων χαμηλής συχνότητας, καταδεικνύει η έρευνα ειδικών επιστημόνων. Ήδη από τον 1ο π.Χ αιώνα, ο Ρωμαίος αρχιτέκτονας Βιτρούβιος θαύμαζε το πώς οι αρχαίοι Ελληνες είχαν διαρυθμίσει τα καθίσματα της Επιδαύρου «σύμφωνα με την επιστήμη της αρμονίας» για να ακούγονται καθαρότερα οι φωνές των ηθοποιών. Ακόμα και ο παραμικρότερος ψίθυρος στη σκηνή του θεάτρου ακούγεται πεντακάθαρα στις τελευταίες θέσεις σε απόσταση 60 μέτρων. Εκτός από τις αρχαίες πηγές, «σύγχρονες ακουστικές έρευνες αποδεικνύουν ότι στα αρχαία θέατρα έχουν εφαρμοστεί βασικές αρχές σχεδιασμού που εξασφαλίζουν ηχοπροστασία, ακουστική ζωντάνια, διαύγεια και καταληπτότητα του θεατρικού λόγου. ellkosmtheatro Μια από τις βασικότερες αρχές είναι η ενίσχυση της φωνής με έγκαιρες, θετικ...

Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Η ελληνική γλώσσα φαίνεται ότι στο επόμενο διάστημα θα κυριαρχήσει στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, καθώς αποδείχθηκε ότι εξαιτίας της ακριβολογίας που τη διακρίνει οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές νέας προχωρημένης τεχνολογίας αναγνωρίζουν την ελληνική γλώσσα ως νοηματική, διότι οι έννοιες, οι καταστάσεις που περιγράφουν οι ελληνικές λέξεις, απεικονίζονται στις οθόνες των νέας τεχνολογίας ηλεκτρονικών υπολογιστών. Μάλιστα ήδη το μεγάλο τηλεοπτικό δίκτυο CNN εφαρμόζει το πρόγραμμα Hellenic Quest το οποίο προβλέπει την ηλεκτρονική εκμάθηση της ελληνικής. Το πρόγραμμα αυτό το CNN άρχισε να το διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους. Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληρο φοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας.. Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple, ο πρόεδρος της οποίας Τζον Σκάλι είπε σχετικά: «Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής, επειδή ...

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ….Έχουμε το γονίδιο Έψιλον που δεν υπάρχει σε άλλο λαό. (βίντεο)

Το D.N.A μας που από ότι αποφάνθηκαν στις 19/11/2012 Γάλλοι ... ... βιολόγοι ότι στο D.N.A των Ελλήνων υπάρχουν κάποια χρωματοσώματα που μας καθιστούν διαφορετικούς. Θα μπορούσε να ήταν το ΙΧΩΡ. Επίσης σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Stanford των Ηνωμένων Πολιτειών και της Παβίας της Ιταλίας το D.N.A των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για καθαρή φυλή που δεν έχει επηρεαστεί από Σλάβους, Τούρκους ή οποιουσδήποτε άλλους. Αυτό είναι που τους ενοχλεί. Είμαστε απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και ο νοών νοείτο. Το D.N.A. των Ελλήνων είναι ιδιαιτέρως ξεχωριστό. Υπάρχει μία ομάδα στο χρωμόσωμα Υ. Στο χρωμόσωμα αυτό υπάρχον γνωρίσματα που μεταβιβάζονται μόνο από τον άνδρα. Γνωρίζουμε από την εποχή του Ομήρου ακόμη ό,τι ο ΙΧΩΡ μεταβιβάζεται μόνον από τον άνδρα. Έτσι λοιπόν επιτέλους η επιστήμη μπόρεσε και ταυτοποίησε το γονίδιο Έψιλον. Το γονίδιο Έψιλον βρίσκεται στο χρωμόσωμα Υ και η συγκεκριμένη τοποθεσία του ονομάζεται Ε 1Β 1Β. Εκτος από την Ελλάδα αυ...

Τι σημαίνει η ελληνική γλώσσα λίγοι από μας το γνωρίζουν https://www.tilestwra.com

https://www.tilestwra.com Ελληνική Γλώσσα Η Αγγλική γλώσσα έχει 490.000 λέξεις από τις οποίες 41.615 λέξεις. είναι από την Ελληνική γλώσσα.. (βιβλίο Γκίνες) Η Ελληνική με την μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, διότι μόνο σ’ αυτήν δεν υπάρχουν όρια. (Μπιλ Γκέιτς, Microsoft) Η Ελληνική και η Κινέζικη. είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή ζώσα παρουσία από τους ίδιους λαούς και…..στον ίδιο χώρο εδώ και 4.000 έτη. Όλες οι γλώσσες θεωρούνται κρυφοελληνικές, με πλούσια δάνεια από τη μητέρα των γλωσσών, την Ελληνική. (Francisco Adrados, γλωσσολόγος). Η Ελληνική γλώσσα έχει λέξεις για έννοιες οι οποίες παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες γλώσσες, όπως άμιλλα, θαλπωρή και φιλότιμο Μόνον η Ελληνική γλώσσα ξεχωρίζει τη ζωή από το βίο, την αγάπη από τον έρωτα. Μόνον αυτή διαχωρίζει, διατηρώντας το ίδιο ριζικό θέμα, το ατύχημα από το δυστύχημα, το συμφέρον από το ενδιαφέρον. Το εκπληκτικό είναι ότι η ίδια η Ελληνική ...

Εξαιρετικό κείμενο των New York Times 1975: «Οι Έλληνες έστησαν τον άνθρωπο στα πόδια του» ελληνισμός https://www.tilestwra.com

https://www.tilestwra.com Στην -παγκόσμιας κυκλοφορίας- Αμερικανική εφημερίδα «The New York Times», δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο 1975 ένα άρθρο-ύμνος για τον Ελληνισμό, πού έχει ως εξής: «…Για χιλιάδες χρόνια παλαιότεροι πολιτισμοί, όπως αυτοί των Περσών, των Ασσυρίων, των Βαβυλώνιων, έβλεπαν τον άνθρωπο ως ένα απεχθές ον που σέρνονταν μπροστά σε θεότητες και δυνάστες. Οι ‘Έλληνες όμως, πήραν τον άνθρωπο και τον έστησαν στα πόδια του. Τον δίδαξαν να είναι υπερήφανος… Ο κόσμος είναι γεμάτος θαύματα, έλεγε ο Σοφοκλής, αλλά τίποτα δεν είναι πιο θαυμάσιο από τον άνθρωπο. Οι ‘Έλληνες έπεισαν τον άνθρωπο, όπως ο Περικλής το τοποθέτησε, ότι ήταν δικαιωματικά ο κάτοχος και ο κύριος του εαυτού του και δημιούργησαν νόμους για να περιφρουρήσουν τις προσωπικές του ελευθερίες. Οι αρχαίοι Έλληνες ενθάρρυναν την περιέργεια που είχε ο άνθρωπος για τον εαυτόν του και για τον κόσμο που τον περιτριγύριζε, διακηρύττοντας μαζί με τον Σωκράτη ότι μια ζωή χωρίς έρευνα δεν αξίζει τον κόπο να την ζούμ...

Στο βυθό των Κυθήρων: Oι θησαυροί του Παρθενώνα που ο Λόρδος Έλγιν δεν πήρε ποτέ μαζί του (φωτό & βίντεο).ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΟΥ «ΜΕΝΤΩΡ»

http://www.maiandrosnews.gr/post/4162-sto-bytho-ton-kythiron-oi-thisayroi-toy-parthenona-poy-o-lordos-elgin-den-pire-pote-mazi-toy-(foto--binteo)ypobryxies-li 26 Μαΐ 2017 19:40 ης Μαρίνας Νικολάκη Ένας ολόκληρος θησαυρός, που περιλαμβάνει από αιγυπτιακά αγάλματα μέχρι νομίσματα και αμφορείς, βρέθηκε στο ναυάγιο του «Mentor» (Μέντωρ), του πλοίου που χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά των μαρμάρων του Παρθενώνα που λεηλάτησε ο λόρδος Έλγιν από την Ελλάδα στην Αγγλία, με την άδεια των Οθωμανών. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα-αφιέρωμα της ισραηλινής Haaretz, η βαρυφορτωμένη φρεγάτα βυθίστηκε νοτιοδυτικά των Κυθήρων, κατά το ταξίδι επιστροφής της στη Βρετανία. Τα μάρμαρα που μετέφερε διασώθηκαν (ο ίδιος ο Έλγιν ζήτησε βοήθεια σχετικά, αναφέροντας πως «είχε κάποιες ποσότητες κιβωτίων με πέτρες χωρίς αξία, αλλά μεγάλης σημασίας για εμένα»), ωστόσο είναι πολλά αυτά τα οποία έμειναν στο ναυάγιο, ακόμα και αν επί 200 χρόνια ήταν στο έλεος των απανταχού «ενδιαφερομένων». Ομάδα αρχαιολόγ...

Η σοφία και η κυριολεξία της ελληνικής γλώσσας https://www.newsone.gr

https://www.newsone.gr Στη γλώσσα έχουμε το σημαίνον (τη λέξη) και το σημαινόμενο (την έννοια). Στην Ελληνική γλώσσα αυτά τα δύο έχουν πρωτογενή σχέση, καθώς αντίθετα με τις άλλες γλώσσες το σημαίνον δεν είναι μια τυχαία σειρά από γράμματα. Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή που το συμφωνήσουμε να είναι και έτσι. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον. Γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν «εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες. Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πεί «Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο.» Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις». Για παράδειγμα ...

Φράγκος Φραγκούλης: ''Θα ήθελα στο συλλαλητήριο τον Αρχιεπίσκοπο και του Ιεράρχες'

ROMFEA.GR | Σε νέες δηλώσεις προέβη ο Επίτιμος Αρχηγός του ΓΕΣ Φράγκος Φραγκούλης, μετά την επίθεση που έκανε κατά του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου. Ο κ. Φράγκος στην δήλωσή του αναφέρει: "ΕΚΦΡΑΖΩ το παράπονο ότι θα ήθελα ναναι παρόντες στο συλλαλητήριο, όλοι οι Σεβάσμιοι Μητροπολίτες με τον Αρχιεπίσκοπο, μπροστάρηδες στον αγώνα για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ οπως ήταν πάντοτε η Εκκλησία ... See more http://www.romfea.gr/diafora/19584-fragkos-fragkoulis-tha-ithela-sto-sullalitirio-ton-arxiepiskopo-kai-tou-ierarxes

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Του Αντώνη Μπρισιμιτζή Ε : ε efendi = αφέντης [αρχ. ελλ. αυθέντης > μεσν. ελλ. αφέντης > τουρκ.]. efendilik = αφεντιά [μεσν. ελλ. αφέντης + τουρκ. -lik > τουρκ.]. egemen = κυρίαρχος, ανεξάρτητος [αρχ. ελλ. ηγεμών > τουρκ.]. egoist = εγωιστής [ελλ. > γαλλ. egoïste > τουρκ.]. egoizm = εγωισμός [ελλ. > γαλλ. egoïsme > τουρκ.]. egzama = έκζεμα [μετγν. ελλ. > τουρκ.]. egzogami = εξωγαμία [νεοελλ. > γαλλ. exogamie > τουρκ.]. egzotik = εξωτικός [αντιδ. αρχ. ελλ. έξω > αρχ. ελλ. εξωτικός > γαλλ. exotique > τουρκ., νεοελλ.]. eklektik = εκλεκτικός [μετγν. ελλ. > γαλλ. éclectique > τουρκ.]. eklektizm = εκλεκτισμός, εκλεκτικισμός [ελλ. > γαλλ. éclectisme > τουρκ.]. ekliptik = εκλειπτική [μετγν. ελλ. > γαλλ. écliptique > τουρκ.]. eko = ηχώ [αρχ. ελλ. > γαλλ. écho > τουρκ.]. ekol = σχολή, επιστημονικό ή καλλιτεχνικό ρεύμα [αρχ. ελλ. σχολή > λατ. schola > γαλλ. école > τουρκ., πβ. okul]. ekolali = ηχολαλία [ελλ...