Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΩΣ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΘΑ ΔΙΑΒΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΑΣ(Βίντεο)

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ · 25 ΑΠΡ. 2017
Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη

Μια χαρακτηριστική ιστορία που δείχνει σε ποιό μέγεθος το ... ... Ισλάμ έχει αρχίσει να επιβάλλεται στην καθημερινή ζωή των χριστιανικών κοινωνιών, είναι μιας καθηγήτριας στο Σίντνευ της Αυστραλίας.

Η καθηγήτρια αυτή εργάζεται σε ένα δημόσιο πολυπολιτισμικό σχολείο του Σίντνευ, το Punchbowl Public School , όπου και γνώρισε πραγματικά το κοινωνικό χάος και τα προβλήματα που δημιουργεί η παρουσία των μουσουλμάνων μαθητών του.

Στην αρχή αντιμετώπισε αυτούς τους μουσουλμάνους πρόσφυγες με πολύ φιλικό πνεύμα πιστεύοντας ότι χρειάζονται αγάπη και στοργή μετά από τα βάσανα που πέρασαν.

Πόσο όμως μεγάλη ήταν αυτή η αυταπάτη της φάνηκε πολύ γρήγορα. Η πρώτη εκδήλωση των παιδιών αυτών ακόμα και από τις ηλικίες 10 και 11 ετών ήταν να γεμίζουν τις τάξεις με τα εθνικά τους σύμβολα.

Στη συνέχεια απαίτησαν με έντονο τρόπο να υπάρχει η διδασκαλία του Ισλάμ ισότιμη με την χριστιανική και ακόμα περισσότερο να επιβάλλεται η γνώση του Κορανίου σε όλους τους μαθητές.

Αλλά το αποκορύφωμα ήταν το παρακάτω επεισόδιο:

Τέσσερα παιδιά μουσουλμανάκια έπιασαν τη δασκάλα τους την οποία απομόνωσαν σε μια γωνία, καθώς σύμφωνα με το Κοράνι η γυναίκα είναι ένα αντικείμενο και την απείλησαν ότι θα την αποκεφαλίσουν και αυτήν και την οικογένειά της αν δεν σταματήσει να τους δίνει συμβουλές και να τους κάνει παρατηρήσεις αυτή, μια άπιστη σε αυτούς τους μουσουλμάνους.

Την ώρα που την είχαν αποκλείσει, ένα από αυτά τα παιδιά, που σημειωτέον δεν ήταν πάνω από 11 ετών, είχε μαζί του ένα Κοράνι από όπου διάβαζε πάνω από το κεφάλι της εδάφια κατά των απίστων και πως πρέπει να τιμωρηθούν και να αφανιστούν από τους πιστούς.

Ενδεικτικό της ψυχολογίας αυτών των παιδιών, είναι ότι τα κοριτσάκια του σχολείου τα αποκαλούσαν «σκυλιά».

Και ενώ θα περίμενε κανείς να τιμωρηθούν αυτοί οι μαθητές για την πράξη τους, τιμωρήθηκε ο ίδιος ο διευθυντής του σχολείου που ήθελε να βάλει κάποια τάξη ενώ η ίδια η δασκάλα που έπαθε μεγάλο σοκ, παραιτήθηκε και αποχώρησε.

Αυτή είναι η πολυπολιτισμική παιδεία και μην νομίζουμε ότι όλα αυτά δεν θα αργήσουν να συμβούν και σε εμάς. Το έδαφος έχει ήδη προετοιμαστεί.

Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά στις πολυπολιτισμικές κοινωνίες και όσοι τολμούν να αντιδράσουν χαρακτηρίζονται ρατσιστές και φασίστες, υπάρχουν και κάποιοι που αντιδρούν όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο όπου ένα έξαλλος γονέας στην Αμερική εισέβαλλε σε μια συνέλευση οικουμενιστών καθηγητών φωνάζοντας πως δεν θέλει το παιδί του να διδάσκεται ο Κοράνι. Κρατώντας στα χέρια του ένα αντίτυπο του Κορανίου, αφού το έσκιζε επιδεικτικά, πετούσε τα χαρτιά στο έδαφος.

Σε πολλές πόλεις της Γερμανίας και κυρίως στο Νίντερσαχσεν, αρχίζουν να εφαρμόζουν νέους κανόνες για την παιδεία προσαρμοσμένους φυσικά στα μέτρα των μουσουλμάνων μεταναστών. Πιο συγκεκριμένα, αρχίζει πλέον στα περισσότερα σχολεία της Γερμανίας να γίνεται υποχρεωτική η εκμάθηση γλωσσών όπως τα αραβικά και τα τούρκικα.

Μάλιστα εκπρόσωποι του γερμανικού κόμματος SPD θεωρούν πως με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουν οι μετανάστες ευκολότερα να εκμάθουν τη γερμανική γλώσσα κάτι το οποίο φαίνεται αρκετά παράδοξο. Έτσι έχουμε ως αποτέλεσμα μια αντίστροφη ενσωμάτωση, δηλαδή αντί οι μετανάστες να προσαρμοστούν το ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό σύστημα, θα πρέπει εμείς να προσαρμοστούμε και να μάθουμε τις δικές τους γλώσσες.

Επιπλέον, επειδή πολλοί μουσουλμάνοι δεύτερης και τρίτης γενιάς σε μη ισλαμικές χώρες τείνουν να είναι πιο χαλαροί με τα μουσουλμανικά ήθη και έθιμα, ορισμένοι σκληροπυρηνικοί μουσουλμάνοι αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους.

Έτσι, στη Ρωσία για παράδειγμα, δημιουργήθηκε μια ομάδα μουσουλμάνων «ακτιβιστών», με την ονομασία «StopHam» (συντομογραφία του Stop Haram-σταμάτα να κάνεις ό,τι είναι απαγορευμένο) η οποία ποστάρει δικά της βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα. Σε αυτά τα βίντεο προσπαθεί να επιβάλλει τους νόμους της Σαρίας σε επιεικέστερους μουσουλμάνους οι οποίοι για παράδειγμα καταναλώνουν αλκοόλ, καπνίζουν και γενικότερα κάνουν πράγματα απαγορευμένα για το Ισλάμ.

Ακόμη ο δικηγόρος της Μόσχας, ο Dagir Khasavov, σκέφτεται να ενσωματώσει δικαστήρια Σαρίας ώστε να «προστατεύονται» με αυτόν τον τρόπο τα δικαιώματα των μουσουλμάνων.

Από την άλλη, μέσα στο πρόγραμμα προσηλυτισμού των παιδιών δεν λείπουν και οι κατάλληλες επισκέψεις-εκδρομές.
Έτσι, τα παιδιά ενός σχολείου στην πόλη Λέβισαμ (Lewisham)της Αγγλίας οργανώθηκε διήμερη επίσκεψη στο Ισλαμικό Κέντρο του Λέβισαμ. Το τραγικότερο σε αυτήν την επίσκεψη είναι πως, σύμφωνα με το πρόγραμμα, τα παιδιά ήταν υποχρεωμένα να παρακολουθήσουν ισλαμικές διαλέξεις από τον αρχηγό –ιμάμη Shakeel Begg, έναν από τους φανατικότερους ισλαμιστές ιμάμηδες.

Έτσι, δίνεται η ευκαιρία στον ιμάμη αυτόν να φυτέψει τον ισλαμικό σπόρο στις ψυχές των αθώων μικρών παιδιών.

Είναι πραγματικά απαράδεκτο να βλέπουμε σχολεία Ευρωπαϊκών χωρών να προγραμματίζουν επισκέψεις σε εξτρεμιστές ισλαμιστές οι οποίοι φανερά επιθυμούν να μολύνουν τη σκέψη των παιδιών.
Αν αυτό συμβαίνει, τότε έχουμε φανερά παραμελήσει το καθήκον μας για τη φροντίδα των παιδιών.

Ένα από τα βασικότερα καθήκοντα του σχολείου θα πρέπει να είναι η ρητή απαγόρευση της έκθεσης των παιδιών σε εξτρεμιστές.

Σύμφωνα με τον Τομ Γουίλσον, επιστημονικό συνεργάτη στην εταιρία Henry Jackson Society,το Τμήμα Εκπαίδευσης υποτίθεται πως παρέχει λεπτομερή καθοδήγηση για τα σχολεία ώστε να δείξουν τη δέουσα επιμέλεια όταν ερευνά εξωτερικούς ομιλητές και προστατεύει από την απειλή των εξτρεμιστών.

Όσο επιτρέπουμε στο μουσουλμανικό στοιχείο να διεισδύει στις χώρες μας και στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, τόσο περισσότερο θα αυξηθεί η καταδίωξη των χριστιανών από όλους τους τομείς και θα χαθεί η ελευθερία λόγου.

Μια περίπτωση η οποία δείχνει φανερά αυτή την εξέλιξη των πραγμάτων είναι το πανεπιστήμιο Rollins College στη Φλόριντα όπου ένας χριστιανός φοιτητής απεβλήθει επειδή υπερασπίστηκε το χριστιανισμό.

Ο 20χρονος φοιτητής, Marshall Polston, σε μαθήματα της μουσουλμάνας καθηγήτριας του Areej Zufari, όταν εκείνη παρουσίασε τις μουσουλμανικές της αντιλήψεις κατά του χριστιανισμού, απαντούσε με ανάλογα επιχειρήματα.

Σε μια από τις αναφορές της στα μαθήματα που παρέδιδε, η μουσουλμάνα καθηγήτρια Areej Zufari, ισχυρίστηκε πως η Σταύρωση του Χριστού ποτέ δεν έλαβε μέρος και ότι οι ακόλουθοί Του δεν πίστευαν πως ήταν Θεός.

Έτσι, επειδή ο φοιτητής αυτός, ο Marshall Polston, επιχειρηματολογούσε εναντίον της, αυτή αποφάσισε με μια ψεύτικη καταγγελία με φανταστικούς ισχυρισμούς να πετύχει την απομάκρυνσή του. Μάλιστα ένα μήνα πριν από το περιστατικό, η καθηγήτρια αυτή πόσταρε στα κοινωνικά δίκτυα για έναν «άγνωστο» φοιτητή ο οποίος «έκανε τη ζωή της κόλαση».

Μετά από πολλές εκτενείς έρευνες από το ίδιο το πανεπιστήμιο, διαπιστώθηκε επιτυχώς ότι ο μαθητής αυτός δεν έκανε κάτι που παραβίασε τον πανεπιστημιακό κώδικα ενώ του αποσύρθηκαν όλες οι κατηγορίες.

Ο ΠΡΟΣΥΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΡΚΑ

Όπως γνωρίζουμε, οι μουσουλμάνες γυναίκες είναι υποχρεωμένες σύμφωνα με τον ισλαμικό νόμο να φορούν χιτζάμπ. Αυτό όμως έχει μεγάλη διαφορά από την σκόπιμη προώθηση, από κυβερνητικούς και μη φορείς, της ενδυμασίας αυτής σε μη μουσουλμάνες γυναίκες και ειδικότερα σε παιδιά.

Αυτό συμβαίνει αυτήν τη στιγμή στη χώρα του Καναδά. Σε διάφορα καναδέζικα παιδικά βιβλία, τα οποία είναι γραμμένα από φεμινίστριες συγγραφείς, ενθαρρύνουν με κάθε τρόπο τα μικρά παιδιά, ιδιαίτερα τα κορίτσια να φορούν τη μισογύνικη μουσουλμανική χιτζάμπ.

Ένα από αυτά τα βιβλία, με τίτλο «Tilt Your Head, Rosie the Red» εκδόθηκε το 2015 από τη συγγραφέα Rosemary McCarney, πρώην πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο της παγκόσμιας κίνησης Plan Canada, και νυν εκπρόσωπο Διεθνών Σχέσεων των Ηνωμένων Εθνών.

Η ίδια θεωρεί πως έτσι συμβάλλει ώστε τα μουσουλμανικά κορίτσια να βρουν περισσότερη αποδοχή στον Καναδά. Όμως είναι πράγματι έτσι; Στην πραγματικότητα , αυτό που επιχειρεί είναι οι γονείς και οι δάσκαλοι να διαβάσουν αυτά τα παραμύθια στα μικρά παιδιά ώστε να αρχίσουν να αποδέχονται περισσότερο την επιβολή της ισλαμικής κουλτούρας και ενδυμασίας.

Το κακό όμως δεν σταματάει εκεί. Μαζί με τους δασκάλους, αρχίζουν πλέον και κάποιοι «προοδευτικοί» γονείς να κάνουν πλύση εγκεφάλου στα παιδιά τους για την μουσουλμανική ενδυμασία. Αυτό συμβαίνει στην Αμερική, όπου ορισμένοι γονείς, κυρίως γυναίκες, υποστηρικτές του φεμινιστικού κινήματος, σχεδιάζουν αξεσουάρ με πρότυπο την ισλαμική ενδυμασία χιτζάμπ , για κούκλες Barbie προκειμένου να διδάξουν τα παιδιά τους «αποδοχή στη διαφορετικότητα».

Από την άλλη, οι γυναίκες στη Μέση Ανατολή προσπαθούν με κάθε τρόπο να ξεφύγουν από τις ισλαμικές τους χώρες ώστε να απελευθερωθούν από την καταπιεστική αυτή ενδυμασία και αυτόν τον τρόπο ζωής. Επιπλέον, αν πιαστούν επ’ αυτοφώρω οι μουσουλμάνες την στιγμή της απόδρασης τους, ο μεγάλος αδερφός της οικογένειας είναι υποχρεωμένος να χτυπήσει ή ακόμη και να σκοτώσει την αδερφή του.

Παρουσιάζουν την ισλαμική ενδυμασία και κουλτούρα σαν κάτι το μοντέρνο και ελκυστικό αποκρύπτοντας την πραγματική του όψη η οποία περιλαμβάνει μίσος προς τους αλλόθρησκους, υποδούλωση των γυναικών στους άντρες κ.ο.κ.

Πριν λίγο καιρό, μια Αμερικανίδα τραγουδίστρια, η Alicia Keys με μια φωτογραφία της στο Twitter επιχείρησε αποτυχημένα να δώσει ένα μήνυμα «διαφορετικότητας». Στη φωτογραφία αυτή απεικονιζόταν με μια ισλαμική μπούρκα προβάλλοντας προκλητικά το γυμνό πόδι της ,κάτι το οποίο αντί για αισθήματα αποδοχής, εξόργισε τους μουσουλμάνους.

Την ίδια στιγμή που εξαφανίζουν κάθε τι χριστιανικό από τα σχολικά βιβλία, το ισλαμικό στοιχείο κυριαρχεί όλο και περισσότερο. Από τις πρώτες ακόμη τάξεις του δημοτικού μπορούμε κάλλιστα να παρατηρήσουμε εκτενείς αναφορές με ερωτήσεις κατανόησης για το Ισλάμ και τον προφήτη Μωάμεθ. Φυσικά δεν παραλείπεται η παρουσίαση ψευδών ιστορικών γεγονότων και αναφορών προκειμένου να παρουσιαστεί το Ισλάμ ως μια ελκυστική και πάνω από όλα «ειρηνική» θρησκεία.

Ένα τέτοιο παράδειγμά βλέπουμε στο παρακάτω σχολικό βιβλίο με ερωτήσεις κατανόησης για το Ισλάμ όπου ένα από τα ερωτήματα που τίθενται είναι σχετικά με τη μεταχείριση των κατακτημένων λαών από τους μουσουλμάνους. Η απάντηση ως αυτονόητο είναι πως οι μουσουλμάνοι υποτίθεται, μεταχειρίστηκαν τους λαούς τους με «ανεκτικότητα», «ευγένεια» και «σεβασμό».

Σε ένα σχολείο στο Νιου Τζέρσευ της Αμερικής , όταν γονείς προσπάθησαν να αντιδράσουν σε αυτό το πρόγραμμα διδασκαλίας πολεμήθηκαν σφόδρα ενώ χαρακτηρίστηκαν ως ρατσιστές, φανατικοί και ισλαμοφοβικοί.

Μια μητέρα, η Nancy Gayer, είχε εκφράσει τη δυσαρέσκεια της όταν η ηλεκτρονική παρουσίαση του 10χρονου γιου της απορρίφτηκε λόγω κάποιων αποσπασμάτων της Βίβλου, τα οποία παρέθεσε ως διαφήμιση ώστε να μαζέψει ρούχα και τρόφιμα για τους φτωχούς.

Όταν η μητέρα του, η Gayer, διαμαρτυρήθηκε σχετικά με το περιστατικό, έλαβε την απάντηση πως η ενέργεια αυτή είναι απολύτως σωστή διότι σύμφωνα με τους κανόνες απαγορεύεται κάθε είδους προσηλυτισμός στην τάξη.

Παρόλα αυτά, οι μαθητές της έκτης τάξης δημοτικού παρακολούθησαν μια ηλεκτρονική παρουσίαση 20 σελίδων μαζί με αρκετά βίντεο σχετικά με το Ισλάμ, ενώ παραλείφθηκαν οποιεσδήποτε αναφορές σε άλλες θρησκείες.

Μια άλλη μητέρα, ονόματι Libby Hilsenrath, είχε αναφέρει πως στην έκτη δημοτικού εκτός από τις εκτενείς αναφορές στο Ισλάμ, τα βίντεο που παρουσιάστηκαν θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως μέσο προσηλυτισμού προς τη θρησκεία αυτή. Ένα χαρακτηριστικό βίντεο προβάλει μια εισαγωγή στο Ισλάμ με αποσπάσματα από το Κοράνι. Ενώ συμβαίνουν αυτά, όπως αναφέρει η Libby Hilsenrath, δεν υπάρχει καμία αναφορά προς το Χριστιανισμό ή τον Ιουδαϊσμό.

Όπως ήταν αναμενόμενο, όταν οι δύο αυτές μητέρες έθεσαν αυτά τα θέματα προς συζήτηση απορρίφθηκαν από τη σχολική διεύθυνση ενώ άρχισαν να χαρακτηρίζονται ως ξενοφοβικές και ρατσίστριες.

Είναι φανερό πως βασικός σκοπός του προγράμματος σπουδών δεν είναι η γνωριμία των μαθητών με τις άλλες θρησκείες παρά ο προσηλυτισμός προς μια και μοναδική θρησκεία, το Ισλάμ.

Τα παρακάτω βίντεο παρουσιάζουν το Ισλάμ με κάθε λεπτομέρεια χρησιμοποιώντας κινούμενα σχέδια.

Σε αυτό το παρακάτω βίντεο, ιδιαίτερα από το 1:34 λεπτό και εξής, μπορούμε να δούμε το μικρό μουσουλμανικό παιδί να παίρνει μαθήματα από τον πατέρα του πώς να χτυπά τη γυναίκα-μελλοντική του σύζυγο όταν μεγαλώσει.


Αυτή τη νοοτροπία της βίας, με την οποία τα παιδιά των μουσουλμάνων εξοικειώνονται από πολύ μικρή ηλικία, θα την εφαρμόζουν στα σχολεία της Ευρώπης πάνω στα αλλόθρησκα παιδιά.

Ενώ εμείς προσπαθούμε να γίνουμε πιο πολυπολιτισμικοί και να αποδεχτούμε τους μετανάστες αυτά είναι τα παιδιά των ισλαμιστών και όπως τα εκπαιδεύουν οι μουσουλμάνοι πατέρες τους. Αυτή είναι η εξέλιξη τους όταν μεγαλώνουν, σύμφωνα με την παιδεία που έχουν λάβει και εμφανίζονται αργότερα ως ατίθασοι και επιθετικοί μετανάστες στη χώρα μας.

ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
See more www.nikosxeiladakis.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

O εξαίρετος ήχος της Επιδαύρου οφείλεται στην μοναδικότητα της Ελληνικής γλώσσας Αρχαία Ελλάδα https://www.tilestwra.com

https://www.tilestwra.com Η εξαίρετη ακουστική για την οποία το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου είναι διάσημο, οφείλεται στα πέτρινα εδώλια του (στα καθίσματα των θεατών), καθώς το σχήμα και η διάταξή τους είναι ιδανικά για το φιλτράρισμα των θορύβων χαμηλής συχνότητας, καταδεικνύει η έρευνα ειδικών επιστημόνων. Ήδη από τον 1ο π.Χ αιώνα, ο Ρωμαίος αρχιτέκτονας Βιτρούβιος θαύμαζε το πώς οι αρχαίοι Ελληνες είχαν διαρυθμίσει τα καθίσματα της Επιδαύρου «σύμφωνα με την επιστήμη της αρμονίας» για να ακούγονται καθαρότερα οι φωνές των ηθοποιών. Ακόμα και ο παραμικρότερος ψίθυρος στη σκηνή του θεάτρου ακούγεται πεντακάθαρα στις τελευταίες θέσεις σε απόσταση 60 μέτρων. Εκτός από τις αρχαίες πηγές, «σύγχρονες ακουστικές έρευνες αποδεικνύουν ότι στα αρχαία θέατρα έχουν εφαρμοστεί βασικές αρχές σχεδιασμού που εξασφαλίζουν ηχοπροστασία, ακουστική ζωντάνια, διαύγεια και καταληπτότητα του θεατρικού λόγου. ellkosmtheatro Μια από τις βασικότερες αρχές είναι η ενίσχυση της φωνής με έγκαιρες, θετικ...

Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Η ελληνική γλώσσα φαίνεται ότι στο επόμενο διάστημα θα κυριαρχήσει στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, καθώς αποδείχθηκε ότι εξαιτίας της ακριβολογίας που τη διακρίνει οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές νέας προχωρημένης τεχνολογίας αναγνωρίζουν την ελληνική γλώσσα ως νοηματική, διότι οι έννοιες, οι καταστάσεις που περιγράφουν οι ελληνικές λέξεις, απεικονίζονται στις οθόνες των νέας τεχνολογίας ηλεκτρονικών υπολογιστών. Μάλιστα ήδη το μεγάλο τηλεοπτικό δίκτυο CNN εφαρμόζει το πρόγραμμα Hellenic Quest το οποίο προβλέπει την ηλεκτρονική εκμάθηση της ελληνικής. Το πρόγραμμα αυτό το CNN άρχισε να το διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους. Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληρο φοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας.. Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple, ο πρόεδρος της οποίας Τζον Σκάλι είπε σχετικά: «Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής, επειδή ...

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ….Έχουμε το γονίδιο Έψιλον που δεν υπάρχει σε άλλο λαό. (βίντεο)

Το D.N.A μας που από ότι αποφάνθηκαν στις 19/11/2012 Γάλλοι ... ... βιολόγοι ότι στο D.N.A των Ελλήνων υπάρχουν κάποια χρωματοσώματα που μας καθιστούν διαφορετικούς. Θα μπορούσε να ήταν το ΙΧΩΡ. Επίσης σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Stanford των Ηνωμένων Πολιτειών και της Παβίας της Ιταλίας το D.N.A των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για καθαρή φυλή που δεν έχει επηρεαστεί από Σλάβους, Τούρκους ή οποιουσδήποτε άλλους. Αυτό είναι που τους ενοχλεί. Είμαστε απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και ο νοών νοείτο. Το D.N.A. των Ελλήνων είναι ιδιαιτέρως ξεχωριστό. Υπάρχει μία ομάδα στο χρωμόσωμα Υ. Στο χρωμόσωμα αυτό υπάρχον γνωρίσματα που μεταβιβάζονται μόνο από τον άνδρα. Γνωρίζουμε από την εποχή του Ομήρου ακόμη ό,τι ο ΙΧΩΡ μεταβιβάζεται μόνον από τον άνδρα. Έτσι λοιπόν επιτέλους η επιστήμη μπόρεσε και ταυτοποίησε το γονίδιο Έψιλον. Το γονίδιο Έψιλον βρίσκεται στο χρωμόσωμα Υ και η συγκεκριμένη τοποθεσία του ονομάζεται Ε 1Β 1Β. Εκτος από την Ελλάδα αυ...

Τι σημαίνει η ελληνική γλώσσα λίγοι από μας το γνωρίζουν https://www.tilestwra.com

https://www.tilestwra.com Ελληνική Γλώσσα Η Αγγλική γλώσσα έχει 490.000 λέξεις από τις οποίες 41.615 λέξεις. είναι από την Ελληνική γλώσσα.. (βιβλίο Γκίνες) Η Ελληνική με την μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, διότι μόνο σ’ αυτήν δεν υπάρχουν όρια. (Μπιλ Γκέιτς, Microsoft) Η Ελληνική και η Κινέζικη. είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή ζώσα παρουσία από τους ίδιους λαούς και…..στον ίδιο χώρο εδώ και 4.000 έτη. Όλες οι γλώσσες θεωρούνται κρυφοελληνικές, με πλούσια δάνεια από τη μητέρα των γλωσσών, την Ελληνική. (Francisco Adrados, γλωσσολόγος). Η Ελληνική γλώσσα έχει λέξεις για έννοιες οι οποίες παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες γλώσσες, όπως άμιλλα, θαλπωρή και φιλότιμο Μόνον η Ελληνική γλώσσα ξεχωρίζει τη ζωή από το βίο, την αγάπη από τον έρωτα. Μόνον αυτή διαχωρίζει, διατηρώντας το ίδιο ριζικό θέμα, το ατύχημα από το δυστύχημα, το συμφέρον από το ενδιαφέρον. Το εκπληκτικό είναι ότι η ίδια η Ελληνική ...

Εξαιρετικό κείμενο των New York Times 1975: «Οι Έλληνες έστησαν τον άνθρωπο στα πόδια του» ελληνισμός https://www.tilestwra.com

https://www.tilestwra.com Στην -παγκόσμιας κυκλοφορίας- Αμερικανική εφημερίδα «The New York Times», δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο 1975 ένα άρθρο-ύμνος για τον Ελληνισμό, πού έχει ως εξής: «…Για χιλιάδες χρόνια παλαιότεροι πολιτισμοί, όπως αυτοί των Περσών, των Ασσυρίων, των Βαβυλώνιων, έβλεπαν τον άνθρωπο ως ένα απεχθές ον που σέρνονταν μπροστά σε θεότητες και δυνάστες. Οι ‘Έλληνες όμως, πήραν τον άνθρωπο και τον έστησαν στα πόδια του. Τον δίδαξαν να είναι υπερήφανος… Ο κόσμος είναι γεμάτος θαύματα, έλεγε ο Σοφοκλής, αλλά τίποτα δεν είναι πιο θαυμάσιο από τον άνθρωπο. Οι ‘Έλληνες έπεισαν τον άνθρωπο, όπως ο Περικλής το τοποθέτησε, ότι ήταν δικαιωματικά ο κάτοχος και ο κύριος του εαυτού του και δημιούργησαν νόμους για να περιφρουρήσουν τις προσωπικές του ελευθερίες. Οι αρχαίοι Έλληνες ενθάρρυναν την περιέργεια που είχε ο άνθρωπος για τον εαυτόν του και για τον κόσμο που τον περιτριγύριζε, διακηρύττοντας μαζί με τον Σωκράτη ότι μια ζωή χωρίς έρευνα δεν αξίζει τον κόπο να την ζούμ...

Στο βυθό των Κυθήρων: Oι θησαυροί του Παρθενώνα που ο Λόρδος Έλγιν δεν πήρε ποτέ μαζί του (φωτό & βίντεο).ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΟΥ «ΜΕΝΤΩΡ»

http://www.maiandrosnews.gr/post/4162-sto-bytho-ton-kythiron-oi-thisayroi-toy-parthenona-poy-o-lordos-elgin-den-pire-pote-mazi-toy-(foto--binteo)ypobryxies-li 26 Μαΐ 2017 19:40 ης Μαρίνας Νικολάκη Ένας ολόκληρος θησαυρός, που περιλαμβάνει από αιγυπτιακά αγάλματα μέχρι νομίσματα και αμφορείς, βρέθηκε στο ναυάγιο του «Mentor» (Μέντωρ), του πλοίου που χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά των μαρμάρων του Παρθενώνα που λεηλάτησε ο λόρδος Έλγιν από την Ελλάδα στην Αγγλία, με την άδεια των Οθωμανών. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα-αφιέρωμα της ισραηλινής Haaretz, η βαρυφορτωμένη φρεγάτα βυθίστηκε νοτιοδυτικά των Κυθήρων, κατά το ταξίδι επιστροφής της στη Βρετανία. Τα μάρμαρα που μετέφερε διασώθηκαν (ο ίδιος ο Έλγιν ζήτησε βοήθεια σχετικά, αναφέροντας πως «είχε κάποιες ποσότητες κιβωτίων με πέτρες χωρίς αξία, αλλά μεγάλης σημασίας για εμένα»), ωστόσο είναι πολλά αυτά τα οποία έμειναν στο ναυάγιο, ακόμα και αν επί 200 χρόνια ήταν στο έλεος των απανταχού «ενδιαφερομένων». Ομάδα αρχαιολόγ...

Η σοφία και η κυριολεξία της ελληνικής γλώσσας https://www.newsone.gr

https://www.newsone.gr Στη γλώσσα έχουμε το σημαίνον (τη λέξη) και το σημαινόμενο (την έννοια). Στην Ελληνική γλώσσα αυτά τα δύο έχουν πρωτογενή σχέση, καθώς αντίθετα με τις άλλες γλώσσες το σημαίνον δεν είναι μια τυχαία σειρά από γράμματα. Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή που το συμφωνήσουμε να είναι και έτσι. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον. Γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν «εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες. Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πεί «Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο.» Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις». Για παράδειγμα ...

Φράγκος Φραγκούλης: ''Θα ήθελα στο συλλαλητήριο τον Αρχιεπίσκοπο και του Ιεράρχες'

ROMFEA.GR | Σε νέες δηλώσεις προέβη ο Επίτιμος Αρχηγός του ΓΕΣ Φράγκος Φραγκούλης, μετά την επίθεση που έκανε κατά του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου. Ο κ. Φράγκος στην δήλωσή του αναφέρει: "ΕΚΦΡΑΖΩ το παράπονο ότι θα ήθελα ναναι παρόντες στο συλλαλητήριο, όλοι οι Σεβάσμιοι Μητροπολίτες με τον Αρχιεπίσκοπο, μπροστάρηδες στον αγώνα για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ οπως ήταν πάντοτε η Εκκλησία ... See more http://www.romfea.gr/diafora/19584-fragkos-fragkoulis-tha-ithela-sto-sullalitirio-ton-arxiepiskopo-kai-tou-ierarxes

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Του Αντώνη Μπρισιμιτζή Ε : ε efendi = αφέντης [αρχ. ελλ. αυθέντης > μεσν. ελλ. αφέντης > τουρκ.]. efendilik = αφεντιά [μεσν. ελλ. αφέντης + τουρκ. -lik > τουρκ.]. egemen = κυρίαρχος, ανεξάρτητος [αρχ. ελλ. ηγεμών > τουρκ.]. egoist = εγωιστής [ελλ. > γαλλ. egoïste > τουρκ.]. egoizm = εγωισμός [ελλ. > γαλλ. egoïsme > τουρκ.]. egzama = έκζεμα [μετγν. ελλ. > τουρκ.]. egzogami = εξωγαμία [νεοελλ. > γαλλ. exogamie > τουρκ.]. egzotik = εξωτικός [αντιδ. αρχ. ελλ. έξω > αρχ. ελλ. εξωτικός > γαλλ. exotique > τουρκ., νεοελλ.]. eklektik = εκλεκτικός [μετγν. ελλ. > γαλλ. éclectique > τουρκ.]. eklektizm = εκλεκτισμός, εκλεκτικισμός [ελλ. > γαλλ. éclectisme > τουρκ.]. ekliptik = εκλειπτική [μετγν. ελλ. > γαλλ. écliptique > τουρκ.]. eko = ηχώ [αρχ. ελλ. > γαλλ. écho > τουρκ.]. ekol = σχολή, επιστημονικό ή καλλιτεχνικό ρεύμα [αρχ. ελλ. σχολή > λατ. schola > γαλλ. école > τουρκ., πβ. okul]. ekolali = ηχολαλία [ελλ...